چرا ضربه زدن به دیوار اشکالی ندارد و چگونه می تواند به سرعت بر آن غلبه کرد

سبک زندگی

زندگی یه راه مستقیم یا صاف نیست. مشکلات راهپیمایی ظاهر می شه و جایزه می کنه و خیز روی اونا ، ممکنه دریابیم که به دیوار کار می کنه و چگونگی شکست دادن اونو از دست من بکنه. با این شرایط ، روشی هست که در این موارد نیفتید و خود رو پیش ببرین.

باید طرز تفکر خود رو تغییر بدین. جمله ، “تفکر خود رو تغییر بدین ، زندگی خود رو تغییر بدین” یه حقیقت بسیار قدرتمنده. اگه فکر نکنین که زندگی شما بهتر می شه ، پس از اونم باعث می شه.

به محض اطمینان شما اجازه تغییر فرم رو نمی ده و از روی دیوار قبول کنین ، یه قدم بسیار مهمن واسه ادامه به اونجا که باید بودجه کنین.

با این شرایط ، نمی تونین در اونجا متوقف شید. هرچند باید فکر کنه اگه عوض شه ، اما باید عوض شه. به قول معروف ،

“تعریف جنون همون کارا بارها و انتظار نتیجه فرق داره.”
اینجا چند نکته در مورد چگونگی شرایط جور واجور زندگی شما هست که باعث می شه در دیوار انجام شه.

جدول مطالب

  1. “وقتی به دیوار خود برخورد نکنین شغلی
  2. وقتی که قرار گرفتن در دیوار به دیوار رو انجام بدین
  3. “وقتی دیوار رو در دیوار خود می کوبین” ازدواج
  4. وقتی دیوار رو به عنوان یه دیوار می کوبین “والد
  5. شما وقتی دیوار شخصی خود رو می گیرین امور مالی
  6. اگه شما برنامه ریزی می کنین واسه آینده انجام بدین ،
  7. افکار پایانی
  8. مقالات بیشتر درباره عبور از مشکلات موجود در زندگی

وقتی که در شغل خود به دیوار برخورد کنین

هرچقدر که غم انگیز باشه ، به نظر شما رود یا حرفه ای. این خیلی راحت اون چیزی نیست که اونا تصور کنن اگه بخوان باکنند وقتی از بچگی رویای آینده رو می دیدن.

با این حال ، هیچی دائمی نیست. اگه در کار خودتون به دیوار عمل کنین ، اینجا بعضی از کارایی که می تونین انجام بدین هست.

1 در مورد استعدادها و اهداف خود رو تحت اثر بذارین

شغل یه فرد همیشه با استعداد اون مطابقت نداره. بشینین و تلاش کنین اونو تجربه کنین و اونو موشکافی کنین – و بعد یه راه شغلی رو پیدا کنین تا با هدایایی که به دنیا ارائه میده ، مطابقت داشته باشین.

به هر حال ، واقعاً لذت بردن از کارایی رو که واسه امرار معاش شما بوجود میاره ، بوجود میاره و ایجاد تغییر می کنه خوب نیست؟

2. دیدگاه های خود رو تو یه تبلیغ

تنظیم کنین
اگه نمی خواین خط خود رو تغییر بدین ، باید فکر کنین که اگه شرایط دیگری داشته باشین ، ممکنه راحت شه. اونا می دونن که چیجوری این کار رو خوب انجام میده ، فقط به خاطر همین هستش که انجام بدون هدف دیگه ادامه میده

شاید وقتی رسید که با رفتن به جایگاهی خود رو به رقابت بکشد. این به شما کمک می کنه تا به عنوان یه فرد رشد کنین و شایدً پول هم در جیب شما قرار داده می شه!

3 شروع به جستجو راه شغلی دیگه

استفاده کنین
در صورت به کار گیری مواقع ، آدما به طور کاملاً تصادفی رو به صورت کاملاً ساده برای یک شغل یا مسیر شغلی می رسند و مشخص می شن که چند سال بعد به دیوار برخورد می کنند. اگه شما یکی از خوش شانس باشین که اگه شما دکتر ، وکیل ، افسر پلیس هستیداگر چیز دیگری باشه اگه قطره باشه ، بیشتر مردم فقط اولین شغل خود رو پیدا می کنن.

اگه از راه شغلی فعلی خود راضی نیستین ، به دنبال یه راه دیگه برید.

حالا که قراره ملاقاتا رو با دیوار انجام بدین

این روزا دنیای دوست یابی واسه بیشتر افراد مجرد بسیار ناامید کننده هستش. کشیدن انگشت به سمت چپ ، کشیدن انگشت به سمت راست. شبح گرفتن روابط کوتاه مدت ناموفق. شما می تونین دپرس شید و باعث شید که با دیوار کار کنین.

با این شرایط ، اگه این موارد رو امتحان کنین ، هنوز امید هست.

1 روش جور واجور ملاقات با افراد

رو امتحان کنین
برنامه های دوست یابی

و سایت محبوب ترین کاراییه که این روزا باید انجام شه. امتحان کردن من میتونم چیز خوبی داشته باشم ، اگه خصوصیات شما باعث می شه که من نمی خوام واسه بیرون رفتن از خونه داشته باشم.

اگه در صورت موفقیت کار و کاسبی بیخیال شین ، به گروه های محلی ملحق شید یا از دوستای خود بخواین تا تنظیم کنین. یعنی ، مردم رو به روشی قدیمی ملاقات کنین.

2. خوندن پرچمای قرمز

رو بیاموزید
واسه اینکه با احمقا درگیر شید ، پوسته پوسته ها و مالباختگان جهان شما رو نابود کردن ، باید دست شما رو باز کنین تا دوباره پرچمای قرمز رو بذارین با این بذارین که خوانندگان بخونین. ممکنه همیشه روشن نباشن ، اما همیشه در اون هست.

از رفتار بی ادبان پیشخدمت گرفته تا تاریخ لغو ، رفتار یه شخص هر چیزی که رو که باید درباره شما بدونین که شما می گین. این 6 پرچم قرمز رو واسه تماشا در چه وقتی شما رو در حال آشنایی با شخص شخصی خود بررسی می کنین.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

3 امید رو رها نکن

آسون فکر کنین که همیشه مجرد بودجه بودین – اگه خیلی راحت در دنیای دوست یابی موفقیت موفقیت به دست بیارین که اید.

درست شدن اون ممکنه ماه ها ، سالها یا حتی چند دهه طول بکشه ، اما اگه در اثر اثر دیوار بیخیال شین ، یه رابطه خوشحال رو خیلی سخت تر کنین. این وسط ، یاد بگیرین که خود و شرکت خود رو دوست داشته باشین چون فقط در صورت ایجاد ، می تونین اونو انجام بدین.

وقتی که در ازدواج خود رو به دیوار برخورد کنین

واسه بیشتر از فرد ، ازدواج سخته. این شامل سطوح سازنده برق و ایجاد ارتباطه که به نظر شما پیچیده هستش ، اما روشهایی هست که باعث می شه واسه هر دو طرف آسون تر و لذت بخش تر باشه.

اگه در ازدواج خود رو به دیوار انجام بدین ، این موارد رو اگه انتخاب کنین:

1 رابطه برقرار کنین!

هیچکی ذهن خواننده شما نیست ، اگه شما باید در مورد مشکلات خود رو با صحبت کنین.

به همسرتون بگید که به چه دلیل ناراضی هستین – اما به روشی تماماً غیر انتقادیه. با یه نوع دیگه صحبت کنین که به شما کمک می کنه تا مشکلات بعدی رو پیدا کنین.

شما باید ب�� عنوان یه تیم استفاده کنین و اگه فکر نکنین “من در مقابل تو”. پس از صحبت کردن ، در صورت اقدام که واسه بهتر شدن ازدواج انجام می شه اگه شما تصمیم بگیرین.

2. همدلی داشته باشین

اگه از روحیه “رقابتی” خود رو در ازدواج خلاصه کنین ، پس باید نظر خود رو در مقابل همدلی کنین.

ازدواج بدون شرکت دو نفر به یه خندق تبدیل نمی شه ، چون که به داستان همسرتون گوش بدین و یه تلاش واقعی واسه انجام این کار از کجا می تونین انجام بدین.

3 در صورت نیاز به دنبال کمک باشین

اگه فکر کنین ازدواج کنین اونقدر از بین رفته که فکر می کنین نمی تونین اونو با هم حل کنین ، پس از یه متخصص حرفه ای کمک کنین. می تونین بیاموزید که وقت اون فرا می رسه که اینجا رو ببینین.

یه روش درمانی واسه کمک به شما در ایجاد رابطه برقرار نیست و یه برنامه عملیاتی واسه اینترنت و هوا درمورد مشکلات ایجاد نمی کنین.

وقتی دیوار رو به عنوان والدین می کوبین

پدر و مادر بودن ، نوع نگاه شما به دنیا و خودتون رو تغییر بدین. روزهایی که عجیب هستن و روزای دیگری هستن که احساس می کنین همه کارا رو اشتباه انجام می دید. اگه با بچه های خودتون به دیوار برخورد کردین ، اینجا بعضی موارد رو امتحان کنین.

1 همدلی رو به اونا بیاموزید

بعضی اوقات بچه ها بازی می کنند چون نمی توانم اعمال کنم روی دیگران چه تأثیری می گذارد. می تونین به اونا بیاموزید که چیجوری با بقیه – از جمله خودتون – همدلی کنین.

هر چی زودتر شروع کنین. آموزش یه کودک نوپا از یه کودک 17 ساله آسون تره. اینجا چند روش من به بیشتر واسه آموزش همدلی به فرزندان خود.

2. قانون باید داشته باشین و اونا رو اجرا کنین

اگه در خونه هیچ قانونی وجود نداره ، جو هرج و مرج می شه. کودکان از نظر ساختار و روال پیشرفت می کنن.

اگه قانون ندارین ، پس [1] تنظیم کنین. اگه این کار رو انجام بدین ، اجرای اون قوانین فوق العاده مهمن. هرکی با محیط جدید و محدودیت اون موافق می شه ، این یه تایم میبره ، اما اگه بچهاتون در اون مستقر می شن ، ارزش اونو اگه بخواین.

این راهنما در مورد نظریه دادن به کودک به شما کمک می کند کند کنه.

3 پیام رو به اونا بیاموزید

فقط از خود شخص ، از جمله بزرگسالان ، عواقب کارکرد خود رو نمی تونه کنه. اگه بچه ها فکر می کنین اگه هر کاری رو بخواین انجام بدین و بخاطر اون مجاز کنین ، وظیفه شما رو که خلاف اونا نشون میده نشون میده نمی ده.

حالا که شما در امور مالی شخصی خودتون هستین دیوار

بیشتر مردم نسبت عشق و نفرت با مون دارندچشم می کنن وقتی که اونو دوست دارن اگه دوست داشته باشن و وقتی دیگه اونو میسازن. اگه با وضعیت مالی خود رو به دیوار برخورد کردین ، در این مورد چند نکته هست:

1 شغل یا شغل خود رو دوباره ببینین

همونطور که در بالا ذکر شد ، بعضی وقتا افراد با شغل یا حرفه خود رو تو یه منطقه راحت مستقر می شن و از چارچوب فکر نمی کنم.

اگه درآمد کافی نداشته باشه ، همیشه واسه کسب درآمد بیشتره. چه رو که واسه امرار معاش خود رو انجام بدین اگه فکر کنین.

2. به مدرسه برگردین

اگه شما مجبور باشین مدرسه خود رو خراب کنین ، اگه مدرک (یا مدرک کافی) داشته باشین ممکنه ضد شهودی باشه ، در صورت داشتن پتانسیل درآمد شما رو زیاد می کنه.

همونطور که می گین واسه پول درآمد باید پول خراب کنین.

3 بودجه ای رو مشخص کنین

فقط از مردم نمی دونن پولند به کجا میره. اونا در همون لحظه زندگی می کنن و پس از پایان ماه نمی تونن به چه دلیل در حساب بانکی خود پولی واسه پرداخت اجاره ماه بعد دیگه. واسه حل این مشکل ، بودجه اختصاص داده شده و به اون معتقد باشین [2] >

این نکات به شما کمک می کنه تا بودجه شخصی خود رو کنترل کنین و کنترل کنین.

وقتی که برنامه ریزی می کنین واسه آینده به دیوار مراقبت کنین

زندگی کوتاهه ، اگه شمام لذت ببرین و لذت ببرین در حالی که لذت ببرین! واسه داشتن زندگی خوب احتیاجی به برنده شدن در قرعه کشی نیست.

فکر کردن در مورد آینده می تونین دلهره آوریل آوریل باشه. اگه شما نمی دونین که آینده شما رو به کجا میکشونه ، وقتی که این موارد رو امتحان کنین:

1 هدف 5 ، 10 و 20 ساله خود رو بنویسین

بدون اینکه بدونین کجا می تونه اتفاق بیفته ، نمی تونه به جایی برید. این مثل اون هستش که بدون هیچ نقشه ای با یه قایق در اوقیانوس حرکت کنین و امیدوار باشین که باد شما رو به چین میرسونه.

بشینین و رو تجسم کنین اگه در 5 ، 10 یا 20 سال باشین.

2. یه برنامه عملیاتی رو تنظیم کنین

حالا که شما باید تایم طولانی رو حفظ کنین ، باید یه برنامه عملیاتی رو تنظیم کنین.

کارایی رو که هر روز ، ماه یا سال انجام بدین و این راه رو برآورده کنین ، بنویسین و بعد در صورت عمل واقعی انجام بدین!

3 استرس رو به کمترین حد ممکن برسونین
استرس در زندگی پیشگیری ناپذیره. با این حال ، بعضی وقتاً از شخص استرس بیخود واسه ایجاد خود بسازین. خواهرام در روابط باشه یا در هزینه های خود زیادتر از اندازه مجاز شه ، اگه بعضی وقتا شما رو تحتِ کنترل قرار میده ، اگه شما رو در هر زمان و ساختار بذارین که دست کم برسونین.

افکار پایانی

اگه در هر کدوم از این دسته ها به دیوار عمل کنین ، تسلیم نشید احساس کنین. شما می تونین با تلاش همیشگی و یه برنامه عملی زندگی خود رو به سمت بهتر تغییر بدین.

همه بارها به یه یا دو دیوار با مشکل باعث می شن. اگه بعضی وقتا از این نکات استفاده کنین ، زندگی شما بهتر می شه و در کمترین زمان خوشبخت شدن اتفاق افتاد.