17 مهارت کار همه کارهایی که فرصت های شغلی شما را برای کسب و کار شما کند

سبک زندگی

وقتی به یه آگهی استخدام نگاه می کنیم ، به نظر من می رسه که کارفرمایان لیستی کامل از تجربه و مهارتای فنی رو از استخدام جدید خود می کنین.

استخدام

اونا ویژگیای مطلوبی رو مثل “ابتکار عمل” ، “بازیکن تیم” و “اخلاق قوی کار” رو ذکر می کنن. این کلمات می تونن واسه نوعای جورواجور معنی جور واجور اونا وجود داشته باشن و نشون بدن ترک ترکیبی کامل از مهارتای فنی و نرم هستن که اگه اونا رو به کار ببرین ، واسه کارفرمایان تماماًً سخته.

خلاقیت و نوآوری

اون چیزی که اونا رو میخوان ترکیبی کنن از مهارتهای همه کارا هستش که سازگاری اونا (و شما) رو با نیازها و تقاضاهای متغیر قانونی در مشاغل آسون می کنه.

از این گذشته سازگاری و نوآوری چیزیه که باعث رونق کار و کاسبی می شه.

در شرایط متغیر امروز ، تطبیق انیمیشن یه نگاه اجباریه که هر فرد کارگری باید باشه. با هفده مهارت شغلی زیر ، شما فقط کارفرمای خود رو ندارین که بسیار خوشحال باشه و مطمئن باشین که شما بهترین تصمیم رو می گیرین ، اگه رضایت شخصی داشته باشین و یافته ها رو تجربه کنین.

1 چون که من می خوام بدونم اما بیشتر می دونم به چه دلیل اونو می خوام

کارفرمایان باید بفهمن که شما یه ایده سفت دارین که به چه دلیل شما واسه نقش اونا و سازمان مناسب اونا هستین. اونا باید بفهمن که شما چی رو دارین؟

ایده

با این حال ، این می تونه یه شمشیر دو لبه باشه که اگه در برنامه بگید و مصاحبه موفق شید ، دقیقاً میدونید چی رو باید به دست بیارین و به دست بیارین.

بعضی وقتا از کارفرمایان قبول می کنم که این رو به عنوان استکبار درست کنیم. اول نیازای شما ، دوم نیازای شما. چیزی که واقعاً کارفرمایان به دنبال شمان ، احساس داخلی شما در اینه که شما می تونین دونه پتانسیل عضویت در سازمان اونا ترکیبی برنده واسه هر دوی شما.

2. دیپلماسی و مهارتای حل اختلاف باعث صرفه جویی در هزینه ، بهره وری و کارایی از دست رفته

بهره وری-بهینه سازی

میشین
می تونین موافقت کنین که مخالف باشین؟ می تونین بدون تصویب قضاوت کنین یا دست کم از تعجب خود بدونین؟ می تونین این موارد رو کنار بذارین تا راه حلایی واسه پیشرفت تیم پیدا کنین؟

کارفرمایان به دنبال انعطاف انیمیشن در مهارتای نرم افزاری هستن که باعث ایجاد آرامش می شه ، پایین اومدن اون ایجاد می شه و ایجاد هماهنگی می شه. اگه با کلمات روشی شما می تونین بحث کنین اگه داغ کم کم شه تا جایی که صلح ادامه یابد ، مذاکرات و استدلالا واسه احترام کارفرمایان شما دست کم 10 برابر می شه.

مهارتای صلح در تغییر فرهنگ محل کار ، به خاص مهارتای سمی بسیار ارزشمنده. هر کارفرمای خوبی می دونه که یه گفتگو کننده قوی در خونه هزاران دلار فقطً جویی تو یه واسطه خارجی می کنه.

3 می خواین چیجوری شخصی خود رو تنظیم و تنظیم کنین

تحقیقات فقط مستنده که وقتی کارمندان هدف ، مأموریت و هدف مشخص دارن ، واسه احتمال افزایش بهره وری بالایی دارن. اونا دست کم در جهات دست و پا زن و مشغول کار نیستن و یافته های مهمی رو ایجاد نمی کنن.

کارفرمایان خوب می دونن کارکنانی که شما رو مجبور به پیشرفت می کنن و می تونن این کار رو بکنن ، بیشتر خودخواه ، خودکفا هستن و واسه اجرای نقش خود رو مالکیت می کنن.

و منافع�قط به کارفرمایان تعلیق نمی کنه. شما شخصاً از رسیدن به استصوابی استفاده می کنین که واسه انتخاب شما اگه رضایت شخصی داشته باشین ، می تونین پیدا کنین همه برنده می شن!

4. مهارتهای عالی مدیریت و سازماندهی وقت شما بسیار پربازده می تونین کنه

اگه شما با این مهارتای کاری همه کاره باشین ، احتیاجی به توضیح نداره. مدیریت عالی زمان به معنی چند وظیفه ای نیست. در واقع از قدرت مغز استفاده می کنه و تاثیر رو کم می کنه.

داشتن مهارتهای عالی واسه اولویت بندی فعالیتها و نیازای خود ، اگه تایم طولانی واسه رسیدگی به مهارتهای شما برنامه ریزی شه که واسه اجرای موثرتر و بهتر کمک به آهسته کردن اون هستش.

هماهنگی با جدول وقتی همکارانتون باعث کار تیمی و گردشگری بهتر به دلیل یه محیط کم تنش می شه.

در دنیای کار امروز ، هر نوع روش هدف دار واسه کاهش فرصت استرس زا ، پیدا کردن ناگتای طلاییه. کارفرمای شما می خواین کسی که واسه زندگی عزیز شما رو حفظ کنه!

این مطلب را هم بخوانید :   نحوه تنظیم خانواده برای ایجاد خانواده ای شاد

5. با داشتن توانایی تغییر نقش در صورت ضرورت ، یه تیم اونطرف پذیرفته می شه
کارفرمایان به دنبال این هستن که ببینن یه بازیکن تیم ، یه کارمند بالقوه چقدر می تونه پذیرفته شه.

اگه شما یه رهبر طبیعی هستین ، در صورت بازیکن تیم بهتره ، ممکنه به معنی کنار رفتن از سکان هدایت و تشویق شخص دیگری به ورزش و قدم گذاشته شه در پانسیل رهبری خود باشه.

بازی در نقش هند در مقابل رئیس در شرایط خاص ممکنه واسه کارفرمای شما سودمندتر باشه. قدم گذاشتن در موقعیتای جور واجور تیم نه فقط باعث رشد شما می شه به تیم بقیه هم کمک کنه.

کارفرمایان از داشتن یه تیم کاری همه کارا رو دارن که باعث می شن اونا رو موافق کنن و آماده و مایل به بازی در نقشای جور واجور شن ، حتی اگه در شرایط بحرانی ناراحت کننده باشن ، لذت ببرین.

6. ابتکاری ، خود انگیخته و محرک

وقتی دلایل داخلی خود رو واسه دنبال کردن در نقاشی شما رو مجبور می کنه از چیزای هوس انگیز درون شما هستش.

انگیزه شخصی و تمایل به رضایت شما موقع تجربه هست هدف خاص دیگری رو داره اگه شما هیشکی دیگه قادر به دادن شما نیست.

وقتی که رابطه شخصی خود رو با هدف نقش و تقویت بزرگترین کارفرمای خود به طور واقعی شناسایی و نشون می دید ، اونا رو بینن که شما یه انگیزه داخلی دارین که واسه ادامه حرکت احتیاجی به شلاق و شلاق رو آماده می کنین.

هر کارفرمایی اسپاسگزار میشه که فقط به اونا کمک می کنه تا با به کار گیری وسیله مناسب و شبکه و خارج از شبکه ، به شما کمک می کنه تا اگه هدایت کنین و از شما پشتیبانی کنه.

7. اعتماد به نفس داشته باشین اما مغرور نباشین

اعتماد به نفس

اگه الان مصاحبه خود رو با به کار گیری نامزدهای انتخابی انجام می دید و یکی از س questionsالای دیگه رو انجام بدین ، تصور کنین اینه که اونا پرسیده اند اینه:

“چه تایم برد تا من واسه افزایش یا پیشرفت پرداخت حقوق دارای شرایط شوم؟”

بین اعتماد به نفس و غرور فرق معناداری هست. کارفرمایان به دنبال اطمینان نیستن که شما قادر به انجام هر جنبه ای هستین که نقش خود رو در سطح ستاره طلا باشین.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

همراه با راحت بودن اینه که شما نمی تونین فهمید ، اگه شما مرتب کنین ، اگه شما پشتیبانی کنین ، آموزش بیشتر ، محدودیتای خود رو ایجاد می کنین و قالب خود رو به خارج از منطقه نیاز ندارین.

وقتی بچه جدیدی هستی ، احترام گذاشتن به این که ممکنه قبل از دویدن راه رفتن رو از یاد ببری لازمه. اگه شما این توانایی رو دارین که اگه روش ها و ایده های جدید شما رو جانشین کنین ، اگه وظیفه شما باشه ، دشمنان ایجاد می کنن.

8. نگاه مثبت

نشون دادن مثبت بودن به عنوان یه مهارت کار که در واقع به طور جدید کارفرمای جدید شما رو برنده می کنه ، اصرار داره و فعال می شه استراتژیاییه که به دنبال نیمه پر لیوانه.

کارمندان و کارفرمایان لال نیستن. اونا خیلی راحت می تونن از راه لبخندهای کوتاه مدت روشن شن ، خنده های عصبی و سخنان کلی “شما فقط باید فکر کنین” رو ببینین.

در صورت به کار گیری چالشای غیر قابل تحمل ، کارفرمایان بسیار مطلوب تر هستن تا داوطلب نگاه کنن اما اگه ویژگیای منفی یک وضعیت وجود داشته باشه ، اما هنوزم چشم انداز دیگه واسه حل کردن راه حل مورد استفاده قرار نمی ده.

حتی بهتره ، اگه می تونین از زبون معمولا استفاده کنین که چیجوری بیشتر استفاده می کنین تا نشون بدین که چیجوری مشاهده می کنین مثبتی در پیش گرفتین و به یه وضعیت سخت کمک کردین.

داشتن یه نگاه مثبت یه چیزه اما اگه کارفرما بالقوه باشه اگه شما مقاومت کنین و نشون بدین که چیجوری اونو با موفقیت به کار می گیرین ، شما رو به عنوان یه ابرقهرمان می بینین.

واسه به دست آوردن جزییات بیشتر در مورد مثبت موندن ، به این نکات نگاه بندازین:

10 نکته واسه آسون کردن تفکر مثبت

9. شما مدبر هستین اما ارزش درخواست کمک

رو دارین
رو میدونید
هیچی غیر مثمرثمرتر (چه برگشت به ناامیدکننده) از آن شخصیه که به زیبایی با صدای بلند از تیم خود س وقتی که الی میپرسه که جواب گوگل رو بده وجود نداره.

این مطلب را هم بخوانید :   روتین یوگای صبحانه 15 دقیقه ای برای مبتدیان

یا بدتر از آن ، اونا کتابچه ای در نوک انگشتان دارن که جواب س questionال اونا رو میده … اونا خیلی راحت می شن و نمی تونن به دنبال خود بگردند.

اون شخص با شرلوک هولمز به عنوان نام میانی خود باشین که پس از استخدام شما مثل سگ خواب می شه. شما می تونین کشف کنین و از یاد ببرین که باید داشته باشین ، سنگه ها تحقیق کردن و اونا رو برگردونین ، اما یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که در صورت نیاز به به کار گیری اونا رو بخواین بخواین.

هر کارفرمایی قبل از مراجعه و درخواست کمک ، از شخصی که به دنبال کشف جواب سوالات الات خود لذت بردنه.

دریغ از درخواست کمک؟ این مقاله ممکنه فقط نظر شما رو عوض کنه:

از درخواست کمک می کنین ترسید؟ چشم انداز خود رو به هدف بالا تغییر بدین!

10. هوش هیجانی گردش کار هماهنگی ایجاد می کند کند

بر خلاف سطح ارشد شما رو بازی می کنه ، شما توانایی بالایی رو در کنترل احساسات دارین ، به سرعت تو یه مهارت فنی (و یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که مهارت زندگی) تبدیل می شه.

اگه مجموعه مهارتهای شما شامل تشخیص ، برابری و مهارت در مدیریت بعضی از الگوهای عاطفی دیگه باشه که واسه کار کردن ، مدیریت یا گزارش دادن به اونا ، حتی واسه هر کارفرمایی مطلوبیب تره.

به دلیل نبود مهارت مهارت در این مورد ، وقت و انرژی و بهره وری بیشتر از کف میره. هر مدیری که می بینین شما رو در اختیار دارین و می تونین اینجور مهارتای متنوعی رو نشون بدین ، فکر می کنم که برنده قرعه کشی مدیریت شده!

شما می تونین خیلی راحت هوش هیجانی خود رو از این مقاله بیاموز بهتر کنین:

7 روش عملی واسه بهبود هوش هیجانی خود

11 قادر باشین سبک یادگیری خود رو تطبیق بدین

هیچ مدرک واقعی وجود نداره که نشون بده به کار گیری سبکای یادگیری در واقع سرعت یادگیری ما رو زیاد می کنه و نه یه سریای دیگه سبکا رو زیاد می کنه.با این وجود ، تغییر بوجود میاره اگه ما یاد بگیریم ساخته می شه و موافق اون متن با نیازها و ترجیحات ما به ما کمک می کنه زودتر تو یه کار جدید کار کنیم.

ما هم باید تشخیص بدیم که حتی اگه از یادگیری یه مهارت جدید به ترجیح خاص احساس ناراحتی کنیم ، در واقع این ممکنه راهی باشه که ما واسه تقویت یادآوری باید انجام بدیم. یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که شایدً کارفرمای جدید ما فقط می دونم یا بودجه ای واسه آموزش آموزش به روش خاصی داره.

در هر صورت میتونم سازگاری یا مقاومت رو انتخاب کنیم اما آروم می کنیم که دان دوم که مورد دوم به نفع کسی بود بود.

میدونید که سبک یادگیری شما چیه؟ این مسابقه رو انجام بدین:

چیجوری این مسابقه سبک یادگیری می تونه به شما کمک کنه تا از زندگی خود بیشترین استفاده رو ببرین

12 سبک هدایت انعطاف پذیر

دن گلمان بررسی کرده که در مورد سبکای جور واجور کارکرد انجام شده و تأکید شده که همه کارا واسه جابجایی بین سبکای مختلفه (مثلا مقدمدرانه ، مربیگری ، وابسته ، اجباری ، تنظیم سرعت) و دونستن اینکه این کار مهارت داره اساسی هر رهبره.

اگه شما سبک خود رو واسه هدایت افراد دیگه تغییر بدین ، همون اندازه مهمن که چیجوری مسئولیت مربوط به نقش خود رو هدایت کنین.

اگه می خواین رهبر بهتری باشین ، این کتابا بسیار خوب هستن:

15 کتاب برتر راهنمایی واسه رسیدن به موفقیت باید هر رهبر رو بخونه

13. مهارتای ارتباطی باورنکردنی که پیامای فعال پیامای روشن گوش شما رو میده و میده

رابطه قوی و مونگ ثر در همه رسانه ها به زمان ، تجربه زندگی و شهادت بسیار پیشرفته نیاز داره.

دونستن زمان به کار گیری ایمیل ، صحبت حضوری یا گفتگوی تلفنی یه چیزه. مورد دیگه به کار گیری کلماتیه که از نظر احساسی گیرنده رو وصل کرده و واسه پذیرش ، شنیدن و توجه به پیام شما رو کنترل می کنه.

رابطه دهندگان عالی می دونن که مسئولیت ایجاد رابطه خوب با گیرنده هستش. با این حال ، اونا یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که می دونن که گیرنده ممکنه احساس کنه این مورد نیست.

این مطلب را هم بخوانید :   درج آگهی در گوگل رایگان

وقتی می تونین معمولا مساوی گوش بدین ، نسبت به خوندن بین خطوط واسه شنیدن پیام رابطه برقرار کردن بدون تأثیرگذاری حساسیت دارین و می تونین با کل بخشای الهام بخش ، مساوی و تشویق کننده ، با مهربونی جواب بدین ، اثر بذارین و دوست داشته باشین به طور مشترک به عنوان یه ترکیب جدید واسه تیم کارفرمای شما ، در جهش و پیشرفت ایجاد می شه مرزها

این کتابا یه چیز دیگه که باید در نظر بگیریم اینه که منابع خوبی واسه یادگیری ارتباطات موثر هستن:

13 بهترین کتاب ارتباطی واسه مهارتهای اجتماعی و روابط قوی تر

14. مسئول ، پذیرش و قا�اعتمادل اعتماد

هممون در بعضی مواقع با شخصی یا مدیرانی که ایمان بیونی رو انجام دادیم رو اگه در صورت تصادف نکرده ایم ، قبول می کنم.

برعکس تصور عمومی ، اشتباه کردن و داشتن مهارت مهارتی تماماًً مطلوب و همه کاره س که به خاص در صورت بروز اشتباه ، وفاداری و درک می کنه.

داشتن خطوط ابتدایی به شما و تجارت اجازه میده تا سرعت پیدا کنن رو بهتر کنین و نشون بدین که وقتی لغزید می تونین مسئولیت ادامه کار رو ادامه بدین.

وقتی نشون می دید می تونین این کار رو انجام بدین ، اعتماد و ایمان کارفرمای خود رو به خود جلب کنین.

15. از خودآگاهی پیشگیرانه ورزش کنین

خود بازتابی یه مهارت کاری بسیار توانمنده که کمک می کنه تا بهتر شه و کارکرد بهتر شه.

اگه معمولا فعال شه ، موفقیت شما رو جشن میگیره و به دنبال جیبهایی می شه که اشتباه کردین اگه در چه مواردی اصلاح می شه ، سریعتر پیشرفت می کنین ، موثرتر میشین و کار خود رو آسون می کنین.

اگه شما شروع به بررسی خطوط خود می کنین ، بازخورد از کارفرمای خود رو در مورد همون خطوط می تونه احساس کنه کمتر مقابله کنه و انجام مکالمات تماماًً آسون تر ، شفاف و خیلی کم استرس زا و احساساتیه.

اگه مرتباً خودآزمایی کنین و کارفرمای خود رو به روز نگه دارین ، به طور طبیعی برابری پذیری طبیعیه که شما رو زیاد می کنه و زندگی رو واسه خود و کارفرمای خود راحت می کنین.

اینجا چگونگی تمرین خودآگاهی هست:

چیجوری می تونیم از راه خود رو افزایش بدیم تا بسیار موفق تر باشه

16. طرز فکر رشد پزشکی رو حل کنین

اگه شما با یه مشکل یا رقابت روبرو شید ، یه مهارت تماماًً متناسبه که کارفرمایان اونو دوست دارن. شما فقط قادر به کاهش درد و رنج نیستین که یه تصور ثابت دارین اگه بتونین پایدار کنین ، اگه بتونین اونو باز کنین ، در صورت مساوی پیدا کردن مسیرها یا ایده های جور واجور واسه بخش تازگی و خوبه.

اگه الگوهای فکری شما معمولا خودکار سوال کنین: “چیجوری میتونم؟” یا بیشترً فکر کنین “اگه هم وجود داشته باشه” ، فقط در ایجاد فرصت رشد واسه سازمان خود رو سهیم می شه و بقیه رو به تفکر مشابه ترجیب بدین.

درباره رشد تصور رشد اینجا بیشتر بیاموزید:

5 روش واسه پرورش تصور رشد واسه خودسازی

17. آموزش قابل قبول بودن شما

است
اگه تا حالا من تلاش کردم مهارت خود رو به کسی مهارت یا فوت وفن جدید بیاموزید و اونا رو مرتباً به روشای سنتی که واسه اونا آشنا می شن بازگرداند ، ممکنه در جایی که تسلیم شدین نامشخصه.

اون شخصی که در سنت گیرنده افتاده و دیگه در خدمت تجارت نیست ، نباشین. این که شما enteri هستین فراموش میکنین یه محیط جدید ، یادگیری نرم افزار جدید یا مهارتای گفتگو ، میدونید که همه کارفرمایان به شما اجازه میده که اونا رو آموزش بدین ، لازم دارین.

نوآوری نگرانی اصلی هر مشاغله. نوآوری یعنی تغییر یعنی کار متفاوت.

همه کاره بمونین و به یادگیری ادامه بدین

مهارتای فنی تحت آموزش قبول کردنیه. ری کروک نشون داد که یه حق رایانه سیستم یافته قدرت شما رو در کره زمین تسلط می کنه. بیشتر از 36000 موسسه مک دونالد در سرتاسر جهان به وسیله وزارت به سختی در بیست سالگیداره میشین!

با این وجود ، مهارتای کار نرم واسه پیشرفت ، یادگیری و به کار بردن لازمه.

ترکیبی کلیدی از مهارتهای کاری هست که آرزوی کارفرمایان نامزدی رو در سر می پرانداند. با این شرایط ، سازه اساسی عامل اساسی این مهارتای کاری ، چند منظوره بودنه.

خود رو به این 17 مهارت کار کنین ، کنجکاو شید و یادگیری ادامه بدین. و شما همیشه در مورد نظر خود رو میککوب کرد کرد.