نحوه برخورد با شخصی متوسط ​​به روش هوشمند

سبک زندگی

هرکی که در زندگی ملاقات می کنه بهترین رفتار اونو داشته. این که اونا فقط روز بدی رو میگذرونن یا ذاتاً اخمو هستن ، به این معنیه که مردم همه جا هستن. با این حال ، احتیاجی نیست که بی ادبی اونا رو تلافی کنین.

من که در صنایع خرده فروشی و خدمات کار می کنم می دونم که این تحمل قدرت سخته. مهربون بودن به معنی مردم هیچوقت آسون نبوده ، اما شما رو در زندگی بسیار بالاتر از وقتی که سطح اونا قرار داده شه ، جفت و جور می کنین.

میدونید که چیجوری با سخت ترین افراد و چیجوری رفتار می کنین؟ تو تنها نیستی. این راهنما به شما کمک می کنه تا بتونین به صورت میانگین ​​از راه حل هوشمند مدیریت کنین.

واسه برخاستن آماده میشین

در حالی که کنار اومدن با شخصی متوسط ​​سخته ، اما روشی هست که می تونه واسه رویاروییای تند و زن آماده شه تا اونا رو سریعتر و با آرامش مدیریت کنین.

با انجام مراحل زیر شروع کنین:

1 با بنیاد خودمراقبتی

شروع کنین
واسه مدیریت بهتر آموزش خود رو با شخصی متوسط ​​، با مراقبت از خود شروع کنین. اگه از نظر روحی و روانی سالم باشین ، اگه بتونین با اون کمبود کنین در اون رابطه برقرار کنین. اگه آماده نباشین ، اونا رو در سراسر شما خواهد گشت.

به دنبال راههایی واسه تقویت عزت نفس و با ارزشی خود باشین. اگه تایید خود رو به یه تمرین منظره تبدیل کنین ، کمتر توهینای یه فرد عصبانی زیر پوست شما قراره انجام شه.

استراحت و ورزش خوب کیفیت زندگی و روحیه شمام می تونه بهتر کنه. واسه اینکه به دست آوردن این چشم انداز مثبت تلاش کنین و به صورت میانگین ​​دنیا شما رو به این راحتی از بازی خود دور نکنین.

Quality of Life-کیفیت زندگی

2. نفس عمیق بکشین

اگه بتونین اونو بجوید که یه تعمیر طولانی و رقابت برانگیز دارین ، نفس عمیق بکشین. این عمل ساده می تونه ضربان قلب شما رو از جا در آورد و شما رو یواش یواش با خونسردی به وضعیت نزدیک می شه.

تمرینات تنفسی روشی به بیشتر واسه کاهش اضطرابه. ممکنه هنگام تعمیر با شخصی که نامهربان یا غیر منطقی هستش ، مضطرب باشین ، واسه حفظ خون خون خود رو از این روش استفاده کنین.

3 بیاموزید چیجوری همدردی کنین

همدلی این قابلیته که شما رو جایزه میده اگه اجازه بدین احساس کنین که اونو از یاد ببرین. متأسفانه همدلی در دنیای امروز نادره ، یه ویژگی قوی و مهم واسه خنثی کردن شرایط پرتنشه.

از اوقات ، به این معنیه که افراد ممکنه در مقابل موقعیتای خارجی نشون دهندگان شما رو که از اونا اطلاع رسانی نمی کنین. موقع برخورد با اینجور حالتی شک نداشته باشینً سرگرم کننده نیست ، اما اونا با مشکلات خاص خود روبرو می شن که بیشتر از شرایط فعلیه.

این مطلب را هم بخوانید :   این آسان نیست ، زندگی ساده ای وجود دارد؟

ناامیدی اونا رو قبول کنین و از اونا سوال کنین که چه کمکی می تونه بکنین. وقتی با همدلی به فرد نزدیک میشین ، از دشمنی اونا کم می شه. حتی ممکنه به ریشه داشته باشه ، در واقع آزارشون نمی تونه برسه.

4 تمرین حل مسئله

در حالی که بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از آن دلخور هستن ، اما بیشتر اوقات ، اونا خیلی راحت ناراحتی خود رو در مورد یه مشکل خاص میگن. ارائه راه حل سریعترین راه واسه خاموش کردن پست بودنه.

عضلات خود رو واسه حل مشکل انعطاف قبول کردن ، و واسه کنار اومدن با افراد سختی که روبرو هستین ، تماماًً مجهزبود بود. مشکلات پیش اومده در محل کار و چگونگی حل اونا در نظر گرفتن. سرعت و دقت در ارائه راه حلا ، یه فرد متوسط ​​رو به یه فرد قوی تبدیل می کنه.

5. به طور فعال با به کار گیری متوسط ​​درگیر شید

این نکته ممکنه ضداسلامی به نظر برسه. سناریوهای موجود هست که می تونه در صورت ممکن باشه ، مثل زورگویان رو ، شما رو مجبور می کنه. [1]

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

من به شما پیشنهاد نمی کنم واسه پیدا کردن افراد متوسط ​​واسه صحبت از راه خود رو خارج کنین. با این حال ، از شرایطی که می تونه شما رو آموزش دهد با بقیه نه خیلی مورد پسند یاد بگیرین و رشد کنین ، دوری نکنین.

دوری از همه معمولاً سخته که شما رو در بهبود مهارتای ارتباطی ، حل مشکل یا خدمات مشتری کمک نمی کنه. هر تجربه رو با همنوع خود داشته باشین ، بهتره در شرایط سخت جواب بدین.

6. شخص متوسطی نباش

شما فرد متوسطی هستین که در این سناریوهای فرضی گفته شده؟ این امکان هست – در واقعیت ، یه کل جامعه اینترنتی واسه ایجاد همین سال وجود اومدن اند. [2]

وقتی هست که شما ممکنه فرد متوسط ​​باشه بدون اینکه بفهمین وقتی که تو یه صحبت بحث کنین برانگیز دارین ، مکث واسه خودآزمایی سخته. اما این دقیقاً همون کاریه که باید انجام بدین.

شما جواب پوزخندی دادین؟ چشماتون رو بغلتانید؟ اگه اینطوریه ، معذرت خواهی کنین. این موضوع باعث شدید شدن شرایط و کمک به شما می شه تا دیدگاه حل مشکل رو دوباره به دست بیارین.

این مطلب را هم بخوانید :   9 عادت مبارک که چشم انداز و زندگی شما را تغییر می دهید

افراد متوسط ​​خوب مخلوط نمی شن – تا وقتی که کنترل بین نره ، عصبانیت اونا از شدت دور می شه. وقتی خودتون آدم خبیث باشین ، اگه با سختی به روشی هوشمندانه کنار بیایید اجازه بدین.

دست زدن به افراد متوسط ​​در عمل

آماده سازی نصف جنگه. نیمه دوم مدیریت خود رویاروییه.

مهم نیست که چقدر لحظه های پرتنش رو آماده کردین ، باید در صورت خود رو با متانت و حرفه ای رفتار کنین.

اینجا با انجام این کار اومده:

1 با پای راست

شروع کنین
چند ثانیه اول یه تعامل واقعاً لحن اثر رو تعیین می کنه. در تعمیر با به کار گیری متوسط ​​تا حد ممکن گرمه و باز می شه. اگه اونا رو بیشتر از قبل راه اندازی کنین ، هیچ فایده ای ندارین.

ایده

شروع با پای راست صبر و انضباط لازم داره. به خاطر همین آماده سازی خود رو واسه این بسیار جذابه. اگه نتونین سطح سر خود رو حفظ کنین ، فقط وضعیت بدتری رو بدتر می کنین.

2. به زبون بدن خود رو توجه کنین

زبون بدن می تونه در اندازه گیری کلمات شما بگه ، اگه نه بیشتر. افراد متوسط ​​می تونن از زبون بدن منفی استفاده کنن ، مثل شونهای گشایش شده یا بازوها ، تغذیه کنن.بهین به اونا نشون میده که در شرایط قدرت دارن و اونا رو تشویق می کنه که به این وضعیت ادامه دهندگان.

هنگام برخورد با به کار گیری بی ادب یا کلا کلی افراد ناخوشایند ، به خاطر این که بدن شما رو به اونا می گن فکر کنین. تماس چشمی برقرار کنین ، صاف وایسید و یه فاصله فیزیکی مناسب نگه دارین. طرح اعتماد به نفس دوستانه فرق زیادی در تعمیر بوجود میاره.

اعتماد به نفس

3 قانون طلایی

رو دنبال کنین
همدلی یه ویژگی درونیه. قانون طلایی – “همونطور که می تونه با بقیه رفتار کنه” – این همون چیزیه که همدلی رو عملی می کنه. [3]

پیروی از این اصل اخلاقی به شما کمک می کنه تا در تموم برخوردها بهترین کارکرد رو انجام بدین. قانون طلایی شما رو راهنمایی می کنه که در هر زمان مساوی رفتار نکنین ، به این امید که ارائه دهنده رفتار خوش اخلاق شمام دوطرفه باشه.

خلاقیت و نوآوری

4 از تلافی

نکن
جواب گویی به پست بودن با تند و زن بودن خود ، فقط شرایط شدید شدن می کنه. نمی تونین با بنزین آتیش خاموش کنین.

وقتی کسی با شما روبرو می شه ، با مهربانی جواب میده ، حتی وقتی همه الیاف وجود داشته باشه می خواین تلافی کنه. هرچه آرامتر عمل کنین ، راحت تر می تونین وضعیت رو خنثی کرده و اونو بگذرونین هر دو بذارین.

این مطلب را هم بخوانید :   چگونه می توانیم به یک شرکت انفرادی موفق شویم و پیشرفت کنیم

5. تمرین گوش دادن

گوش دادن یه هنر معمولاً گمشده هستش. افراد تنها حرف خود رو قطع می کنن یا خیلی راحت انتخاب می کنن مثل شروع به صحبت کردن. گوش دادن واقعی به شخصیه که با اون برق برق بیشتر از این نیاز داره.

با دقت به چیزی که مردم می گن چیه؟ قبل از تنظیم جواب ، روی کلمات اونا رو تحت اثر بذارین. دادن وقت واسه گوش دادن و جواب متفکرانه یافته ها نسبت به گفتن اولین چیزیه که به ذهن شما خطور می کنه.

6. روشن و با دقت صحبت کنین

در گرمای لحظه لحظه ، مردم هر کلمه ای رو که بگید برمی تابند. اونا به دنبال روشی واسه چرخاندن کلمات شمان و از اونا علیه شما استفاده می کنین. اگه شما با آرامش و دقت صحبت کنین ، چیزی واسه کودکان عصبانی وجود نداره که از اونا واسه عنوان مهم استفاده کنین.

تمرین کنین که در هر شرایط روشن صحبت کنین. این که توضیحات شرکت شماس یا درخواست خود رو به دوستی که احساس ظلم می کنه ، روشن صحبت می کنه از خیلی بد تر شدن وضعیت باعث می شه. حتی ممکنه کسی باشه که احساس عصبانیت یا ناراحتی داره یواش یواش.

7. شخص دیگری رو درگیر کنین

سیستم دوستان واسه موقعیتای ناخوشایند معجزه می تونه کنه. همیشه داشتن شخصی در دسترسه واسه کمک به شما در گفتگو و انجام کارای درست و دفاع از شما در صورت داشتن ترس از تندخویی می شه همیشه خوبه.

آبجی یه مدیر باشه ، یه دوست ، یا یه همکار معتمد ، اگه شخص دیگری در کنار شما باشه باعث می شه که دو بار در مورد گله های خود فکر کنین. هدف این نیست که اونا رو بترسونین اگه اونا رو تشویق کنین که نشون دادن دیدگاه شخص دیگری به منطقی تر فکر کنین. وقتی دیگه شما شخصاً منبع مشکل خود رو نبینن ، شایدً آروم می شه.

افکار پایانی

تو یه جهان کامل ، هیچ انسانی پست و حقوقی نبود. هرچند تا تموم اون روز پربرکت ، شما با�یادد یاد بگیرین که چیجوری این افراد دوست داشتنی رو به روشی هوشمندانه اداره می کنن. امروز واسه مقابله هوشمندانه با افراد پست که از راه شما عبور می کنه ، آماده شید و وضعیت هر دو طرف بهتره کرد.